wtorek, 9 września 2014

love, sweet love

hej! udało mi sie na chwile ukraść laptopa tacie, więc pisze. Dzisiaj jadę na wycieczkę integracyjną z całym gimnazjum do Puław. Byłam tam już bardzo dużo razy, ale najwięcej wspomnień z tym miejscem mam z wyjazdu podczas półkoloni. Byłam wtedy może w 6 klasie podstawówki i właśnie wtedy zaczęła się znojomosć moja i Baśki. Dlatego jest to trochę magiczne miejsce dla mnie. Wczoraj wróciłam do domu przed 14, a dla mnie jest to rzadkość, więc  popołudniu mógł przyjść Krzysiu. Nie wiem, dlaczego, ale nie lubie chwalić sie związkiem przez internet. Jest to troche taki związek na pokaz, przez kabelki. Tym razem się jednak trochę pochwalę. Tak, Krzysiu to mój chłopak. ;) Dobra muszę kończyć, postaram sie pisać jak najczęściej. Paa :*

/ Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz