sobota, 6 września 2014

Kilka słów o mnie :)

Hejka ! Tym razem to ja - Werka :)  Nie mam pojęcia od czego zacząć. Rozwaliłam laptopa,więc nie wiem co ile będę dodawać notki :( Zaczeła sie szkoła,dużo nauki. Chodzę do dwóch szkół,rano do zwykłego gimnazjum, a popołudniami do szkoły muzycznej. Strasznie duzo tego i nie wiem czy wyrobie. Muzyka to całe moje życie,gdy śpiewam to nie istnieje nic poza tym...zamykam sie w tym świecie i jest to rodzaj mojej pustelni. Więc tak, to mój pierwszy post, który pisze sama,więc może kilka słów o mnie. Jestem typowym gimbuskiem, kocham muzyke, taniec i teatr. Mam wspaniałych ludzi przy sobie - Baśke i Krzysia :* Niestety przez rok szkolny mam z nimi ograniczony kontakt :( Dobra, będę kończyć, bo piszę z telefonu Baśki
Ciumek, paa :*
/ Werka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz