wtorek, 11 sierpnia 2015

Party, dance and smile!



Tak jakoś wkręciła mi się ta piosenka. Nie wiem czemu, nie mam złamanego serca, ani nic, po prostu weszła mi w głowę i baluję sobie w pokoju tańcząc do własnego odbicia. Za mną ciężki dzień, nawet troszkę smutny, ale jak zawsze trzeba było dać radę. Obecnie jest lepiej, wawa leci non stop, a ja w szpilkach tańczę nie myśląc o niczym poza muzyką, ignorując ogromny ból brzucha. Mam wielką ochotę na imprezę! Byle do soboty i pobawimy, w niedziele możliwe, że też, a czwartek spędzamy z najlepszymi! Tęsknię za moimi małpami, to musi być dobry dzień! :)) Pod koniec sierpnia czeka mnie wesele pod Krakowem, kolejna okazja do pobalowania, szkoda tylko, że nie będę tam znała nikogo w swoim wieku. Cóż, chyba będę musiała przełamać swój strach przed ludźmi i kogoś poznać, o ile znajdą się tam osoby w moim przedziale wiekowym. Oby! Chyba zaczynam myśleć bardziej optymistycznie, a to oznacza jakąś poprawę życiową. :) Co prawda od kilku dni mam skłonności do płaczu, ale czasem trzeba wylać emocje, żeby zrobić miejsce na uśmiech. W końcu jestem wielką fanką tańca i wygłupiania się, mimo dość pesymistycznej i melancholijnej natury. Tak więc zróbmy wszyscy coś ze sobą i zatańczmy, zapraszam!

Niech każdy wieczór ma w sobie coś pozytywnego! Nie bójmy się, wprawmy nasze ciała w ruch, niech każdy poczuje w sobie siłę i moc do życia! Mnie taka forma spędzania czasu bardzo pozytywnie nastawia i daje radość, polecam! :) Za każdym razem, gdy zaczynam tańczyć wkładam w to siebie, nawet jeśli są to tylko wygłupy w pokoju. Tańcząc czuję się całkowicie sobą, to takie wspaniałe uczucie! I pomaga na smutki!
Nie dajmy się opanować życiu, to my bądźmy władcami, niech smutki i żale nie zasłaniają celu! Niech będą tylko zwykłymi wybojami na drodze, które nauczą jak iść przez drogę życia, prosto do marzeń i wspaniałej przyszłości!
Chyba tego typu myśli będą przewodnimi na moim blogu, postaram się nawiązywać do tego tematu w każdym poście.
"A ja tęsknię wciąż za Tobą, chcę byś była teraz obok.. Tak jak gwiazdy pragną nieba, tak mi Ciebie dziś potrzeba.." :") 
No cóż, sentymentalnie też musi być.
Miłego wieczoru i dobrej nocy kochani! :)
DZISIAJ MOGĘ WSZYSTKO, JESTEM TAK BLISKO NANANA!

4 komentarze:

  1. Co prawda ja nie tańczę, ale twoje słowa zmotywowały mnie do włożenia w swoją pasję jeszcze więcej siebie! Dziękuję! No i "dzisiaj mogę wszystko" - z tymi słowami spędzę jutrzejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moje słowa Cię zmotywowały, to dla mnie sukces! :) Cudowne uczucie być dla kogoś motywacją. :")
      Zapraszam do częstszych odwiedzin bloga, postaram się jak najczęściej umieszczać tutaj tego typu motywujące słowa. :)

      Usuń
  2. Bardzo motywujące, ja sobie podtańcowuję zawsze wieczorem, gdy układam w pokoju przed snem, wtedy puszczam swoje ukochane piosenki i ruszam rękami i nogami ;) Codziennie staram się rządzić swoim życiem i brać je w ręce, ale nie zawsze wychodzi, ale się staram ;)
    Pozdrawiam
    Randa
    Pudełko w piwnicy
    Zorza poranna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma człowieka, któremu zawsze wychodzi, najważniejsze to się starać i dążyć do celu! :)
      Dziękuję, również pozdrawiam. :)

      Usuń