czwartek, 13 sierpnia 2015

LBA part 2

No wiec po tytule możecie się domyślić o czym będzie post. Przejdźmy do pytań:
1. Jaki masz cel w życiu?
Moim celem jest pomaganie jak największej ilości osób oraz rozwinięcie zdolności pisarskich.

2. Ile poświęciłabyś dla swojego bloga?
Nie potrafię powiedzieć, na pewno dużo, ale nie przesadnie. Ludzie często zaniedbują przyjaciół na rzecz swojej pasji, która okazuje się ważniejsza.. Nie w moim przypadku. Na pewno poświęciłabym jakieś mniej ważne rzeczy, jednak na pewno nie naraziłabym żadnej przyjaźni na rozpad przez bloga.

3. Czy masz jakieś plany na przyszłość?
Chciałabym wydać książkę albo tomik poezji, ale daleko mi jeszcze do tego.

4. Co skłoniło cię do założenia bloga?
Od zawsze lubiłam pisać, często w szkole byłam chwalona za styl wypowiedzi, więc postanowiłam pisać coś co będzie mogła czytać większa liczba odbiorców. Miałam kilka blogów, z których szybko rezygnowałam, dopiero obecny osiąga jakiś sukces i mam nadzieję, że nie odejdę stąd zbyt szybko.

5. Jak brzmi twoje motto?
Nie mam motta jako takiego, ale staram się żyć według słów: "Na przypale albo wcale", (jeśli chodzi o wakacje, wyjścia gdzieś, imprezy etc.) nie przejmować się ludźmi, bo i tak zawsze będą o mnie mówić złe rzeczy i po prostu być sobą. To chyba najważniejsze, w życiu należy być po prostu sobą. Ja jestem, nie każdemu to na rękę, ale cóż, życie. :)

6. Jesteś ekstrawertykiem czy introwertykiem?
Zdecydowanie introwertykiem.

7. Czy podoba ci się piercing?
Zależy gdzie, ale ogólnie mi się podoba.

8. Jak wygląda twój dzień?
Wstaję około 10/11, ogarniam się, sprawdzam bloga, fb, aska, instagrama etc., jem coś, potem zazwyczaj gdzieś wychodzę, wracam do domu, wieczór spędzam przy lapku z muzyką, tańczę, dodaję w nocy posta na bloga i idę spać koło 3/4, ewentualnie o 1, zależy. 

9. Czy wyobrażasz sobie siebie za dwa lata piszącego post na bloga?
Za dwa lata o tej porze będę po maturze, powoli będę szykowała się do studiów, ale myślę, ze nadal będę prowadziła bloga, o ile mnie coś nie zniechęci. Będę miała wtedy jeszcze bardziej rozwinięty język i styl wypowiedzi i mam nadzieję, że coraz więcej osób będzie czytało mojego bloga.

10. Masz przyjaciół?
Mam, ale jedynie garstkę i jest nas coraz mniej, niestety. :")

11. Jakiego typu muzyki lubisz słuchać?
Głównie rock'a, ale wkręciło mi się disco polo, które mi poprawia humor.

Dziękuję bardzo za nominację http://alicjawkrainiekotow.blogspot.com/ :) To już druga nominacja w ciągu dwóch dni, dziękuję jeszcze raz! <3

Mój internet jest tak inteligentny, że jak chcę poszukać blogów do nominacji to się nic nie chce załadować, tak więc nie nominuję nikogo, ugh.
Dobrej nocy kochani! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz