wtorek, 11 sierpnia 2015

Pain, everywhere..

I znowu nieprzespana noc, eh. Zanim zasnęłam była prawie piąta, obudziłam się przed szóstą, moja bezsenność jest beznadziejna. Całą noc słuchałam wawy i nawet jak udało mi się na chwilę usnąć to słyszałam muzykę, także supi pospałam. Boli mnie gardło, zwijam się z bólu brzucha, kręci mi się w głowie, chce mi się rzygać, jest ekstra. Wyglądam dosłownie jak trup, czuję się tak samo. Wysoka temperatura nie pomaga, wręcz przeciwnie. Kurde, to będzie ciężki dzień. Ale trzeba myśleć optymistycznie, bo przecież życie jest takie piękne.. :))))) Dzisiaj nie nadaję się kompletnie do niczego, byle tylko przeżyć. A może ktoś jest chętny przejąć te wszystkie bóle? Byłabym naprawdę wdzięczna! Piszę ten post i zastanawiam się jakim cudem daję radę usiedzieć. Nienawidzę narzekać, ale czuję się tak okropnie, ugh. Weny oczywiście także nie mam na nic, supi. Zeświiruję dzisiaj, dajcie mi czwartek. Miałam się wziąć za książkę i za sprzątanie w szafie, ale nie dam rady i oczywiście jak zwykle moje plany poszły się walić. Może do wieczora poczuję się lepiej i przynajmniej z psem nad rzekę pójdę. Jeju, obym dała radę.
Nie wiem co mam pisać, naprawdę nie wiem. Ale chciałam napisać przynajmniej coś krótkiego, cóż nie wyszło mi za bardzo. Wybaczcie, nie nadaję się do myślenia. Mam nadzieję, że przynajmniej Wy będziecie mieli dobry dzień.
Macie tu zająca, żeby nie było pusto. Nie wiem czemu mnie ten obrazek śmieszy, ale zając fajny.

7 komentarzy:

  1. Zdrowiej jak najszybciej! :)

    daria-mikolajewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowia ;) Pamiętaj każdy czasem ma ten gorszy dzień , ale podobno po jednym gorszym dniu przychodzi tydzień dobrych , także głowa do góry ;)


    http://hasztagowskiemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Liczę na to, że przyjdą dobre, bo czekają mnie jeszcze trzy dni poza domem, musza się udać! :))

      Usuń
  3. Witam ,to znowu ja :D Spodobał mi się Twój blog i postanowiłem nominować Cie do Liebster Blog Awards , pytania znajdziesz na moim blogu .

    Pozdrawiam El Pisario .

    http://hasztagowskiemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń