niedziela, 23 sierpnia 2015

My world.

No i znowu opuściłam jeden dzień. Wybaczcie, nie miałam totalnie humoru, ani siły. Niby nic konkretnego się nie stało, ale mam po prostu gorszy weekend. Niestety czasem tak bywa, ale musi być gorzej, żeby mogło być dobrze.
Od jutra zaczynamy ostatni tydzień wakacji, który trzeba wykorzystać jak najlepiej. Piwo z kuzynostwem, wypad z przyjaciółmi, Rzeszów z mamą, wesele pod Krakowem, oby jak najwięcej wrażeń. Ponadto już planujemy przyszłe wakacje i wyjazd do S., która jest jedyną osobą, która dokładnie mnie rozumie. W każdej sytuacji, dosłownie. Wie co kiedyś przeżywałam, wie co przeżywam teraz, nie pyta niepotrzebnie, ona wie jak to jest. Dlaczego, gdy znajduję kogoś takiego to musi mieszkać tyle kilometrów ode mnie? To niesprawiedliwe. Cóż, nic w życiu nie jest sprawiedliwe.
Czas zająć się szkołą, oby ten rok był lepszy od poprzedniego. Tym razem skupiamy się na sukcesach literackich i rozwijaniu pasji. Możliwe, że za jakiś czas faktycznie wydam ten tomik własnej poezji. Byłoby tak cudownie.. ♥ Muszę udowodnić innym, a w szczególności samej sobie, że potrafię coś zrobić dobrze, a marzenia się spełniają. Byle tylko nie stracić chęci i wytrwać w trudnej drodze do celu. :) Nowe wiersze pojawiają się w zeszycie prawie codziennie i wiecie co? Z każdym dniem jestem z nich coraz bardziej zadowolona! Oby wena mnie nie opuszczała. W tym momencie zatracam się w poezji naprawdę całkowicie. Pisząc wiersze czuję się spełniona, czuję się sobą, czuję że żyję. Wspaniałe uczucie. To w poezji odkryłam sens życia, odkryłam swój świat. To dzięki niej przekazuję swoje emocje i kształtuję je. Mogę pisać co chcę i jak chcę, bez zasad. To moje dzieła, moje wiersze i moja forma wyrażania siebie.
No to uśmiech i lecimy do przodu! :)

6 komentarzy:

  1. To świetnie, że już udaje Ci się zaplanować przyszłe wakacje :) Trzymam kciuki, aby udało Ci się wydać taki tomik! Marzenia się spełniają, trzeba tylko wytrwale dążyć do celu i podejmować odpowiednie kroki.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Marzenia się spełniają, trzeba tylko cierpliwości i wytrwałości i dążeniu do nich. :)

      Usuń
  2. OO tak trzeba wakacje wykorzystać do ostatniej godziny! :)
    Widzę, że masz sporo planów ale to bardzo dobrze :D
    Pozdrowionka :*
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! :) No mam, zobaczymy jak one wyjdą. :)

      Usuń
  3. Byłoby wspaniale, gdybyś opublikowała kilka ze swoich wierszy. Cieszę się, że masz swoją S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka, musisz tylko zejść troszkę niżej i znajdziesz. :) Postaram się regularnie publikować swoje wiersze. :)
      Dziękuję, też się cieszę, że ją mam. :)

      Usuń