piątek, 21 sierpnia 2015

Be a help to someone.

Jak pewnie zauważyliście wczoraj nie pojawił się post. Nie miałam na niego zbytnio czasu, a wieczorem siły. Od rana nie było mnie w domu. Przyjechała P. i cały dzień spędziłyśmy na wsi, a nawet wsiach. Szlajałyśmy się gdzie się da i żebrałyśmy o potrzebną nam rzecz. W sumie to był dobry dzień pomijając małe wkurzanie się. Wróciłam około dwudziestej pierwszej, ale nie miałam weny ani siły do pisania tu czegokolwiek. Dzisiaj również tej siły nie mam, gdyż od rana beznadziejnie się czuję i kręci mi się w głowie. Oczywiście i tak znając mnie oleję to i za chwilę gdzieś wyjdę. Jakoś nie bardzo przejmuję się własnym zdrowiem, zawsze skupiałam się na szczęściu bliskich osób zamiast na sobie. Taka już jestem i nie potrafię myśleć o własnych problemach, gdy mogę komuś pomóc rozwiązać Jego kłopoty. Kilka osób mi mówiło, że nie powinnam tak robić, bo i tak mało kto doceni moje poświęcenie.. Ale najważniejsze dla mnie jest to, że dana osoba dzięki mnie się uśmiechnęła, coś się w jej życiu zmieniło, jakiś problem został rozwiązany.. Dla mnie liczy się po prostu szczęście innych, a nie to, co będę z tego miała. Jestem typem osoby żyjącej dla bliskich, nie dla siebie. Zawsze byłam zdania, że ja mogę cierpieć, ale osoby, które kocham powinny żyć w szczęściu, choćbym miała życie oddać by im to zapewnić. W dzisiejszych czasach mało jest osób, które tak intensywnie myślą o kimś innym zamiast samym sobie. Obecnie ludzie myślą tylko o tym, żeby im powodziło się dobrze, a reszta się nie liczy. Dlatego starajmy się zmienić świat i codziennie róbmy coś dla innych, pokażmy słabszym, że nie są sami! :) Nie musimy robić nie wiadomo czego, czasem drobnostka potrafi uszczęśliwić. :) Zwykła rozmowa, uśmiech, czy zrezygnowanie z czegoś, aby ktoś inny mógł dostać drobiazg. Pokażmy wszystkim, że można troszczyć się o bliźniego, a nie tylko o siebie. :)
Wybaczcie, że post jest troszkę nieskładny i krótki, ale tak jak mówiłam - nie najlepiej się dzisiaj czuję.
Miłego dnia!

8 komentarzy:

  1. Powinnaś czasem zrobić coś tylko dla siebie :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam, ale jeśli ktoś mnie potrzebuje to nie potrafię się skupić na sobie. :)

      Usuń
    2. Uważam, że sobie też powinno się poświęcać czas :)

      Usuń
    3. O ile go mam to czasami poświęcam. ;)

      Usuń
  2. Bardzo dużo poświęcasz się dla bloga.
    Widać, że Ci zależy :)

    Proszę o szczere poklikanie w dwa linki w ostatnim poście.
    To dla mnie bardzo ważne.

    Oczywiście za kliknięcia odwdzięczam się szczerymi komentarzami :)

    http://girl-with-dreeams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zależy, blog jest dla mnie bardzo ważny, tak samo jak jego czytelnicy. :)
      Poklikam. ;)

      Usuń
  3. Ja myślę inaczej. Dobrze, że na twarzy osób, którym pomagasz, pojawia się uśmiech. Pomagaj. :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie,
    Alicja z http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, ich uśmiech to dla mnie coś naprawdę ważnego. :)

      Usuń