czwartek, 6 sierpnia 2015

Holidays purpose

Chyba mam dzisiaj dobry dzień. Przynajmniej w porównaniu do poprzednich.. W końcu mam wenę na książkę, za którą się zaraz zabiorę oraz pierwszy raz od dawna udało mi się wypić mrożoną kawę, którą kocham. Co prawda nie jest to nic wielkiego, ale nawet małe rzeczy cieszą. Szczególnie, że ostatnio nie jest zbyt ciekawie i należy łapać każdą dobrą chwilę. Niestety negatywne myśli nadal kręcą się po mojej głowie, ale dzisiaj jakoś łatwiej mi się je odpędza. Dzień jest piękny, słoneczny i budzący do życia. Co prawda troszkę zbyt upalny, ale to nie przeszkadza aż tak bardzo. Może wieczorem się ochłodzi i zdecyduję się na dłuższy spacer, tak dla własnej przyjemności. Póki co łapię się za książkę "Zajezierscy". Przeczytałam zaledwie 1/4, a już ją pokochałam. A czekają na mnie jeszcze dwie części! Troszkę trudno jest połapać się w bohaterach, ale nie jest źle. Gorąco polecam! :)
Chyba pisanie tutaj postów mi naprawdę pomaga. Nawet jeśli to wszystko piszę jedynie dla siebie to nic. Nawet jeśli ludzie zaglądają tu raz na jakiś czas, lub przypadkowo, wiem, że jednak moje teksty mają jakiś sens sam w sobie. Dziękuję z całego serca każdej osobie, która przeczyta choćby jeden raz, jeden post, natykając się na bloga przypadkowo lub nie. Każde wyświetlenie jest dla mnie znakiem, że gdzieś, ktoś może coś wyciągnie z moich błędów, rad, czy przemyśleń. A nawet jeśli nie, to ja sama wiem, że wyrzucając z siebie to wszystko pomagam sobie samej i ma to jakiś sens i cel. Pomimo tego, że często pisze trochę nieskładnie i trudno zrozumieć o co chodzi.. Jednak jestem tu po to, żeby pielęgnować język i styl wypowiedzi. Chyba nie jest tak źle, prawda? Dążę do perfekcji, chciałabym umieć pisać naprawdę dobre teksty.
Wakacje powoli dobiegają końca, a gdy pomyślę co zrobiłam pożytecznego w ciągu ich trwania to mam pustkę. Tak więc postawiłam sobie cel wakacyjny: odnowić jak najwięcej starych znajomości, naprawić swoje błędy, przynajmniej na tyle ile się da. Z jedną osobą już kontakt odnowiłam, z drugą pogłębiam, gdyż przez rok szkolny nasze widywanie się było ograniczone. Powoli do przodu, ku zmianom. :)
Miłego dnia! :)

6 komentarzy:

  1. To powodzenia w czytaniu książki ;) Daj poźniej znać!
    Co powiesz na wspólną obserwację i wymianę komentarzami? Daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego czytania książki, a może po przeczytaniu byś ją tu zrecenzowała? Z chęcią bym to przeczytała :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://liveeyourstyle.blogspot.com/
    +Mogłabym prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Oczywiście, że zrecenzuję, aczkolwiek nie wiem ile zajmie mi czytanie. ale na pewno pojawi się kilka słów na temat książki. :)
      Również pozdrawiam i chętnie do Ciebie zajrzę.:)

      Usuń
  3. Fajny post!
    Powodzenia w czytaniu książki i pisaniu na postów! :'D

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuper ! :) Zapraszam http://szereemeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń