wtorek, 9 grudnia 2014

Ona jest ze snu

Hejka ;) Czy to nie dziwne że gdy ide spac myślę o jednej osobie, potem kazdy sen jest o niej, gdy się budze jest moja pierwsza mysla, mimo sprzeczek i tak nasza relacja wszystko przezwycięża. Ostatnio zauważyłam tez ze nie poradzilabym sobie sama. I poznanie tej osoby jest najlepsza rzeczą, która do tej pory mi się w zyciu trafila ;))) Mam nadzieje ,że dalej bedzie tak fajnie. W glowie mam tylko jedna mysl. Dzis udalo nam się spotkac, może nie bylo to jakies super długie spotkanie ale te kilka zdan wypowiedzianych byly i tak magiczne.
Jak to czytam, zastanawiam się czy to publikowac. Brzmi to banalnie, romantycznie i wgl tak sldko czyli kiedys zupelnie nie w moim stylu. A teraz? Nie wiem dlaczego Ale jestem straszna romantyczka: D
Dobra zaczynam przynudzac ,
Papapapapap
/Werka: *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz