niedziela, 28 grudnia 2014

forever? no.

Czesc. Prawdopodobnie to moj ostatni post tutaj. To moze troche smutne ale jest to ostatnia rzecz, ktora trzymala mnie przy mojej przyjaciółce. Kiedys laczylo nas wszystko. Mialysmy wspólnie tematy, wspolne radosci i smutki. Dogadywalysmy się bez słów zawsze miałyśmy o czym rozmawiac, nigdy nie brakowało nam tematow. Ale to minęło. Nasza ostatnia rozmowa troche mnie dobila. Nie chce jej tracic i już mi jej bardzo brakuje. Ale czy osoba ktora tak bardzo zawiodla mnie i zranila moze nazywac się moja przyjaciolka? Przyjaciel zawsze rozumie i zawsze wspiera. Boje sie. Bardzo się boje, nie wiem jak sobie teraz poradze bez niej, ale skoro tak bedzie lepiej? Nie pozwole żeby ktokolwiek mnie obrażał. Ta sytuacja bardzo mnie doluje. Mysle ze powinniscie wiedzec. Żegnajcie, nie wiem czy jeszcze tu wrócę. Zegnaj
/Weronika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz