niedziela, 7 grudnia 2014

Mr. and Mrs. Claus

Witam! c:
Tym razem coś na pozytywnie. :) Zaczął się adwent, jakieś postanowienie mieć trzeba, więc moim jest przynajmniej minimalnie optymistyczniej patrzeć na świat. Czy się udaje? Póki co tak. Owszem, mam zastoje i chwilowe wątpliwości, ale z uśmiechem mogę powiedzieć, że powoli jest lepiej. :)
Razem z adwentem przyszedł grudzień, który przynosi jak na razie wiele dobrego. Chyba zaczynam czuć ten klimat, mimo że nie ma jeszcze śniegu.
Ostatnie dni były naprawdę cudowne i dziękuję za to każdemu kto się do tego przyczynił. Środa chwile z W., większość piątku z K. i prawie codziennie beki z E. Czego chcieć więcej?
Piątkowy dzień zaczął się bardzo ciekawie, a mianowicie od wiadomości w tym samym czasie podczas rozpoczęcia rozmowy z K. Uśmiech zawitał od razu. Potem pyszna kawa i komplikacje z transportem, ale jak zawsze dałam radę z wszelkimi niedogodnościami. Następnie spacer po mieście, gdyż sklepy były jeszcze pozamykane. Było co prawda zimno, ale wesoło. Potem sklepy, śmiech, brak zakupów, no i standardowo fitness. Wygłupy, rozmowy, chodzenie w ciuchach K., uwielbiam takie laby. c: Na koniec prezentowo, słodko i dyskusyjnie. Kocham to. c:
Wczoraj były Mikołajki, oczywiście Święty spotkał mamę i przekazał jej dwie pary spodni i duuużo słodkich gumek do włosów dla mnie, kochany! Za to mi podał książkę dla mamy, taki hojny.
Dzień spędziłam na sprzątaniu pokoju, aby nadać mu mikołajkowy nastrój. Następnie Greys Anatomy i sen. Od rana do wieczora w mikołajkowej czapce oczywiście. Niestety mój osobisty Mikołaj nie dotarł, ale za to pojawi się dzisiaj. Uwielbiam magię tego dnia, cieszę się jak małe dziecko. Kocham ten moment wymiany prezentów i uśmiech na twarzy drugiej osoby, moja dusza się wtedy cieszy bardziej niż gdybym dostała największy prezent świata. Bo najlepszym podarunkiem jest szczęście bliźniego. c:
Może spotkamy kolejnego Mikołaja i zjemy pyszny mikołajkowy obiadek? Czekam na to z niecierpliwością, a Wam życzę wspaniałego ostatniego miesiąca tego roku, wykorzystajcie go jak najlepiej. :)
/Baśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz