sobota, 27 grudnia 2014

dream

Czesc. Po krótkim przeanalizowaniu bloga doszlam do wniosku ze to chyba pierwszy mój smutny post, wiec jak widać jest ze mna naprawde źle. Ale kogo to obchodzi? Ktos ma do mnie pretensje że nie interesuje sie jej losem. Problem jest taki ze jestem na skraju wytrzymałości psychicznej. Wrocila Anemia i Anoreksja .One zawsze wracaja. Boje się co bedzie dalej. Pewnie zaraz po przeczytaniu tej
tego polowe z tego co napisałam usunę. Ehh nie chce żeby ona cierpiała. Zycie jest bez sensu. Czuje ze troche mnie oderwalo się i poszlo i ze nie wróci a jeśli już to nigdy nie bedzie jak kiedys. Cala noc słuchając piosenki Katarzyny Groniec "Bede z Toba " <która bardzo polecam osoba z podobnymi problemami > wspominałam czasy gimnazjum. Od pierwszego dnia w szkole ,od pierwszej godziny wszystko. Tylu ludzi już nie ma przy mnie. . Szkoda że wszyscy odeszli zajęci swoimi sprawami. Nawet ta, ktora obiecywala ze bedzie ze mną na dobre i na zle.
Staralam sie pisać dłużej, bo ktos mi powiedzial ze piszę za krótko ale to nie jest proste gdy polowa ląduje w koszu. Ok nie ważne. Czesc
/ Werka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz