sobota, 6 grudnia 2014

koniec nowym poczatkiem

Hmmm, no czesc ,dawno mnie tu nie bylo, dużo się zmienilo troche na lepsze troche na gorsze,ale ostatecznie jest ok. Snilo mi się ze stracilam wszystkie bliskie mi osoby
Wszyscy bez slowa odeszli. Zaczelam plakac i nie moglam przestac wtedy ta jedna osoba wrocila, pomimo kłótni i wielu ran wrocila. I uswiadomilam sobie przez to że gdyby ta osoba odeszla straciłam wszystko. Bylo by to dla mnie najgorsza rzecza. Ta osoba jest jak powietrze ,może troche banalnie to brzmi ale to prawda mysle ze gdy ta osoba odejdzie to mię wytrzymam. Dziekuje ze jestes :*
 Dobra mala zamula chwilowo, wracam do rzeczywostosci. Hmmm od kilku dni nie moge sobie poradzic ze swiadomoscia ze moją przyjaciółka ma depresje. Nie wiem jak jej pomoc, co zrobic? To bedzie trudny okres dla mnie: (
Pozdrawiam
Werka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz