niedziela, 24 sierpnia 2014

My first post

Witajcie!
Z racji tego, że chodzimy z Weroniką do innych szkół, a popołudniu nie bardzo mamy możliwość spotykania się w roku szkolnym, będziemy dodawały wpisy osobno. Postaramy się Wam opisywać w ciekawy sposób to co robimy, co się wokół nas dzieje itd. :) Jest to mój pierwszy osobisty post tutaj i chciałabym opisać Wam w nim siebie, żebyście mogli wiedzieć lepiej kto się kryje za ekranem. :)
Jestem typową humanistką, uwielbiam język polski, gorzej z historią, ale radzę sobie. Zakochałam się w poezji Krzysztofa Kamila Baczyńskiego, z którą chciałabym Was zapoznać. Kocham rock'a, taniec, oraz spędzać czas z przyjaciółmi. Ludzie mówią, że inteligencji mi nie brakuje, ale nie wierzę w to. Ogólnie mam do życia specyficzne podejście, niską samoocenę, nie lubię siebie. Zawsze byłam cichą myszką, dopiero w gimnazjum się trochę otworzyłam. Przez około rok pisałam bloga o sobie, ale był inny niż ten, który prowadzę teraz. Tamten to zupełnie odmienny świat, opisywałam w nim każdą moją emocję, coś jak pamiętnik, który mogli czytać internauci, oczywiście nie wiedząc kim jestem. :) Obecnie chciałabym się skupić na nowym miejscu. Moim celem jest, aby czytało to jak najwięcej osób, ale nie dla fejmu, czy lepszego samopoczucia, że ktoś mnie czyta. Pragnę przekazać Wam swoje przemyślenia, pomóc, pokazać, że zwykłe życie nie musi być nudne oraz rozwinąć swoje zainteresowania pisaniem i język.  Jak wiadomo w tekstach publicznych trzeba dbać o poprawność, styl i estetykę wypowiedzi i mam nadzieję, że podołam zadaniu i stworzę coś, gdzie zarówno ja i Wy będziecie często zaglądać.
Z Weroniką przyjaźnię się w sumie od niedawna, wcześniej byłyśmy po prostu dobrymi koleżankami, ale pewne sytuacje nas bardziej połączyły i cieszę się, że mamy siebie oraz możliwość prowadzenia tego bloga wspólnie. Wierzę, że Was nie zawiedziemy i nasz blog zyska wspaniałych czytelników, którzy będą śledzić nasze posty i je komentować.
Tytuły wpisów będą nawiązywały do ich treści, więc już na wstępie będziecie wiedzieli co Was czeka po zagłębieniu się w tekst. Czasem będą one po angielsku, zdarzać się będą też po polsku. :) W razie uwag prosimy o komentarze, krytyka również mile widziana o ile nie będzie ona pusta i bezpodstawna. :) Chcemy, abyście czuli się tutaj dobrze, więc jeśli wychwycicie jakieś błędy, będziecie chcieli dowiedzieć się czegoś na jakiś temat lub po prostu przekazać nam swoją opinię, piszcie!
Troszkę się rozpisałam, ale jak mam wenę to dużo mówię. Oby chciało się Wam to wszystko czytać. :)
Dobranoc! :*
/Baśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz